21 oktober 2019

Pinnen bij Rabobank in Heeze verandert

rabobank1HEEZE – Met de verkoop van het Rabobank kantoor aan de Kapelstraat verdwijnen de geldautomaten in de vestiging waar klanten kunnen pinnen en geld storten. Om klanten optimaal te blijven bedienen opent Rabobank een Servicepunt in ’t Perron, op de begane grond bij de entrée, vooraan in de hal. Daarnaast zoekt Rabobank een nieuwe locatie voor een geldkiosk in Heeze.

Hulp bij geld opnemen
Met de sluiting van het kantoor verdwijnt de gelegenheid om in het kantoor te pinnen en geld te storten. “Hier willen we onze klanten op voorbereiden”, vertelt directievoorzitter Edwin Leenes. Wij vinden het belangrijk dat al onze klanten straks gebruik kunnen maken van de nieuwe geldautomaat.”
Is het lastig voor u om geld op te nemen? Kom dan nu al langs, zodat onze adviseurs u kunnen informeren over de mogelijkheden en hulpmiddelen. Met de Rabo CardPuller kunnen reumapatiënten bijvoorbeeld probleemloos pinnen. Door een volmacht af te geven, kunnen familie of vrienden klanten helpen bij het opnemen van geld.

Geldkiosk
Momenteel zoekt Rabobank nog naar een geschikte locatie voor een geldkiosk in Heeze. Daarom blijft het kantoor aan de Kapelstraat met de interne geldopname- en geldstortfaciliteiten een maand langer open dan eerder aangekondigd. Klanten kunnen op het kantoor terecht tot en met vrijdag 26 oktober. De geldautomaten aan de buitenzijde van het kantoor blijven 24-uur per dag beschikbaar tot en met zondag 28 oktober.
Vanaf maandag 29 oktober zijn klanten met vragen over dagelijkse bankzaken welkom bij het nieuwe Rabobank Servicepunt in Dorpshuis ’t Perron. Het Servicepunt is geopend op maandag, woensdag en vrijdag tussen 11:00 en 15:00 uur.

Laat wat van je horen

*